Hemma!

Är hemma själv och bloggar och fejar! Jag kom hem från sälen i går så jag är fortafarande ganska trött efter den kuliga veckan med kusinen. Men dä här var en kul dag i  alla fall tycker jag. Jag ska nog snart äta middag fast jag vet inte vad vi ska äta,pappa frågade vad jag ville äta fast jag sa att det inte spelade någon roll. Så jag får se vad det blir,det är kul och blogga fast inte så himmla kul när ingen tittar den. :( Men jag vet att många av mina vänner har tittat den idag. Men om du inte har gjort det så gör det. Jag vill ha mera besökare. Hejs svejs! :) :*)

Ha det så bra så länge! <3kram


Kommentarer
Postat av: Ledinskan

Hej Skruttunge.....



Vi saknar dig idag. Vad roligt att du startat en blogg. MASSA KRAMAR TILL DIG.



Hälsning från

Faster Laila



2011-04-25 @ 16:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0