En timme bara med träning?

Hejsan bloggen! Idag har jag träning men vi ska bara få träna i en timme på måndagar??? Fattar inte varför jag som älskar att träna. Det är för lite att bara få träna i en timme tycker jag. Men det är ju bättre än ingenting ellerhur. Idag har jag bara varit hemma själv. Varit ute med hundarna två gånger,spelat msp,tittat facebook,sett på jönssonligan spelar högt,ritat och nu ska jag på träning. I morgon börjar skolan igen! Idag hade vi studiedag:) Det var skönt. Men nu ska det bli skönt att få komma tillbaks till plugget en stund till jullovet. Pappa,filip och filips kompis Georg har varit på simskolan,pappa kommer snart och ska lämna mig på träningen.:) Puss å kram:) <3
FRÅGA: Tycker du att det är för lite att träna bara i en timme??

Kommentarer
Postat av: ..

Jaa!! Det är jättelite

2011-11-07 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0