Sova hos Ellie-bäzzan!

Tjo bloggen! Idag ska jag sova hos min bästis elin. Det ska bli kul för vi ska vara där hos henne med hennes farmor och kanske busa lite(mowhaha) . Eller ni kan ta bort det sista av meningen det passar inte till. Jaja,skärp dig nattis. Okej,vi har varit på farmors grav eftersom det är ALLA HELOGONA IDAG,vi har handlat mat ink godis såklart och nu har jag duschat. Jätte skönt faktigst. Jag har börjat använda mina glasögon litemer nu än förutte riktigt på heltid för det behövs inte men jag gör det nästan för det är skönare att ha de på sig iallfall. Till unch nu har jag ätit billys pan pizza för vi orkade inte göra någon riktig mat jag och pappa. Snart drar jag till elin!PUSS Å KRAM
 FRÅGA: VAD SKA NI/DU GÖRA IKVÄLL                             ite smått kär, ja!

Kommentarer
Postat av: SH

Kär i vem?? ;) (Nyfken)

2011-11-05 @ 22:45:51
Postat av: Nattis<3

Jadu,sh det är lite hemligt för annars kommer ryktet komma som en kind fram för alla och sen nästa dag vet alla det,nejnej inte denna gång! :) srry

2011-11-07 @ 17:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0