The sims 3 kvällsnöje

Tjoo bloggen"! Idag var familjen på media markt och köpte ps3 eftersom vi sålt wiit. Jag köpte the sims 3 kvällsnöje till datan. Sedan handlade vi mat där på Heron. Efter det så åkte hela familjen till IKEA och skulle handla lite olika saker. Jag och Filip stannade i bilden. När mamma och pappa kom tillbka så hade vi låst bilden men vi hittade inte nycklarna inuti bilden azzå jag och filip? Men efter tjugo minuter hittade Filip bilnycklarna och mamma och pappa kunde packa in allt i bilden och vi kunde köra hem. Ganska klumpigt av mig och Filip men sånt händer ibland. Jag får inte igång simset men pappa och Filip är på fotbollsträning men när pappa kommer så ska jag fråga om han kan fixad det! puss å kram <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0