Tvärfljöt och Fotboll!

Tjenare! Äntligen så är det torsdag,jag längtar tills i morgon jätte mycket både för att vi ska på teater med klassen och att det är fredag:) Vi ska se på Anne Franck och Sef. Idag har jag tvärflöjt och fotbollsträning. Har inte övat särskillt mycket på tvärflöjten för vår låt är jätte dålig så jag orkar inte. Men vi hade sj-ord prov idag i skolan det var lätt. Jag tror att jag klarade det. Hoppas det i allafall. Puss å kram pingpong ram!

FRÅGA:Vad ska ni göra i helgen?
Bilden jag skulle ladda upp funkade inte sorry:(
Men var glada i allafall! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

I helgen ska jag åka till göteborg och vara där några dagar på höstlovet. Har frågat mamma och pappa vad vi ska göra där men det säger bara "Vi får se..." As jobbig. Men iallafall ja jag vet den där teatern ska bli as kul<3

2011-10-27 @ 19:20:06
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0