ROBINSON!

Hejsan hoppsan! Någon mer som ska titta på  robinson klockan åtta ikväll? Jag ska det,jag älskar robinson. Jag tror iallafall att det var idag. Det är så att jag älskar robinson. Så ni vet så kommer jag blogga mer på helgerna än på vardagarna,vissa dagar kanske det inte blir någon bloggning men ska försöka hinna så ofta jag kan. Det är svårt att hinna allt,jag har fotboll tre gånger i veckan och en gång tvärflöjt, massa läxor och sen vill jag hinna vara med familjen och kompisar. Ibland så kanske ni får titta på min blogg lite senare för ibland går jag från fritids eller drekt hem från skolan klockan fyra senast. Så antingen så bloggar jag senare eller ingenting alls. Nu ska jag vara lite social mot familjen inc filips kompis markus,ska titta på 101 sätt att .... ni vet. Inte sitta vid datorn hel kvällen! Ha det bra! puss och kram er lilla bloggerska <3 <3 <3 lover erer

HUMÖR: LYCKLIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0