10/2-2012

Heej blogg läsare! Det har varit en underbar dag med fantastiska vänner omkring sig,det var sjukt kul idag i skolan kan man säga. Hade matte diagnos sex idag, den var rolig och enkel. Man får hoppas att man får bra poäng. Jag har gjort klart mitt kapitel två i min sagoberättelse från skolan,behöver bara renskriva det sista på datorn. Jobbigt att renskriva har gjort ungefär tjugotvå sidor så hehe har en massa jobb framför mig men det fixar jag imorgon eller antingen på söndag. Men jag är rädd att jag kommer få fixa till mina två kapitel eftersom man ska göra olika stycken som jag haha inte har gjort men aja frå väl fråga Heljo (lärare) på måndag. Jag kanske har tur vem vet?? skypar med killarna från klassen,asså de pratar tyyp om nåt asså varför ens ringer de mig på skype de snackar ju bara med sig själv,känner mig mobbad so. Till mat blev det visst hamburger prinsen. Hihi det var gott,jag drack fanta exotic. Puss och kram på er<3<3<3<3<3

Kulig bild asså:) i skolan på rasten:)
Fanta exotic:)<3

Kommentarer
Postat av: Klara ^^

Dricker också Fanta Exotic just nu :) Och är det OK om jag lägger upp strump-bilden på fb?

Kram pårej!

2012-02-10 @ 18:56:07
URL: http://thetwilight.spotlife.se
Postat av: emilia!

mumms vad gott med fanta exotic!!!!



puss och kram<3

2012-02-11 @ 10:30:11
Postat av: nattis<3

Heej tjejer!

Mia:Ja,jag vet muums Mia:)<3

Klara:Ja det är klart du får lägga upp fossingarna på fb:) iaf för mig<3<3

2012-02-11 @ 17:45:37
URL: http://swimpinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0