15/2-2012 Tjoho its Wednesday<3

Heej Bloggen! Idag blev träningen inställd igen men nu ska jag träffa majis det är ju också jätte kul. Men aja iallfall så har jag skrivit klart på min berättelse nu och ritat bild. Jag vill också rekommendera en bok som jag inte läst ut än typ precis börjat på men iallfall så är det världens bästa,för er som är läs sugna läs den. Jag fick girl:it idag också jätte fina saker var det. Jag vill tacka alla som läser och kommenterar min blogg ni är världens bästa jag ska snart välja ut veckans läsare/kommenterare på bloggen,azzå den som kommenterat och läst min blogG mest. Men jag lägger upp bilderna senare för jag ska till Majis så jag hinner inte just nu men jag lovar att ni får de ikväll. kramizar<3<3<3


Kommentarer
Postat av: emilia!

vad kul att du ska börja med veckans läsare!!!<3



tack så jätte mycket för att jag blev förra gånen<3333333

2012-02-15 @ 18:03:16
Postat av: Fanny

Hej din logg är jätte bra kul att du börjar med att välja veckans läsare kolla hjärna på min blogg någon gång kram Fanny www.fanzzys.blogg.se

2012-02-15 @ 19:25:04
URL: http://fanzzys.blogg.se/
Postat av: majis<3<3

Älskar din blogg läser den varje dag och ibland flera gånger oer dag!:)

2012-02-15 @ 19:42:17
Postat av: Ennis<3

Gud vad roligt att du ska ha veckans läsare hoppas att blir jg hihi!<3



Kramisar!<3<3<3

2012-02-15 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0