18/2-2012 Fullt upp!

Heej bloggen! Imorse var jag tvungen att gå upp halv åtta för att hinna till Långbrohallen till klockan åtta. Laget skulle mötas där för att åka till Botkyrka kyrka för att spela en tonering. Vi spelade tre matchen,vi vann en,förlorade en och spelade en lika. Hihi ett av varje alternativ. Det var en jätte kul om man bortser ifrån att vi åkte ut pågrund av att ett lag gjorde 4-0 istället för 2-0 och då åkte vi ut. Men aja så är det ibland. Sen åkte jag och mamma till frisören och jag klippte mig,det blev jätte fint tycker jag. När vi kom hem efter det så kom Wille hit och vi var tillsammans en stund. Nu tänkte jag blogga en stund och lägga upp bilder. Om en liten stund ska familjen till våra kompisar och vi ska vara där en stund. Det blir en massa GOOOODIS idag. Puss å kram♥♥♥♥

Såhär blev det,det blev ingen bra bild så man ser inte så mycket men i
verkligheten så är det super duper snyggt. Puss puss♥♦♣

Kommentarer
Postat av: emilia!

gud vad fin du blev i håret!!!!:)

2012-02-19 @ 11:38:28
Postat av: nattis<3

Taack mia jag håller med dig och det är jäte sköönt nu:)<3

2012-02-19 @ 20:18:01
URL: http://swimpinky.blogg.se/
Postat av: Majis!

Sötis du blev jättefin!<3

Saknar dig!!!!

2012-02-25 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0