19/2-2012 Skojis bilder:)

Heej bloggen! Idag hade jag träning vid 9-10:30 det var kul det var också inomhus så man frös inte direkt tvärt om. Jag har börjat att packa lite tills imorgon(mexiko) ska bli så sköönt men kommer saaakna min älsklingar. Ni ska få några bilder på mig så att ni tänker på mig som en GALEN nattiz när jag e i mexiko. Pussar och kramar från nattiZ<3<3<3<3


Hihi där fick ni några CRAZY bilder på mig!! Ja,jag vet att
jag tog fler bilder på zacke än mille men det är så svårt
att få en bra bild på mille eftersom han är kol svart.
Puss å kram:)

Kommentarer
Postat av: Klara x)

Villka söta och underbart fina hundar!

Btw, den där svarta mattan du ligger på på bilden, jag har en likadan! :D Yey! x)

Saknar dig gumman, imorgon´ska jag gå upp 03.00 för att åka till Åre...!

Aja, hoppas du har det underbart! <3

2012-02-23 @ 22:15:59
URL: http://thetwilight.spotlife.se
Postat av: Nattis<3

Hihihi den är så mysig hihi:):):):)

2012-02-24 @ 16:37:06
URL: http://swimpinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0