4/2-2012 Hej hej!

Hej hej bloggen! Igår sov ju jag och Elin i kojan och det var jätte mysigt förens vi vaknade klockan två av att det var ISKALLT!! För att vi hade stängt av elementet för att inget skulle komma emot och det skulle börja brinna. Så klockan två gick vi till Elin hus och la oss i sängen. Det var skönt. Idag skulle jag spela träningsmatch mot Skogås men den blev inställd för att planerna på Älvsjö IP var stängda buuuu. Jag som hade sett fram emot att få spela en match på jätte länge. Men iallfall så lyssnar jag och Elin på Justin Bieber nu på hans skiva. Jag ska nog vara hos Elin ett tag och senare gå hem till familjen. Idag är det förresten Gladiatorerna:):):) Puss å kram<3<3<3
I Elin koja:)<3Mysigt<3

Ja här är den,blev lite står men aja:)<3

Kommentarer
Postat av: ellie

japp, det var jätte mysigt men så kallt var det inte <3<3<333

2012-02-04 @ 14:22:37
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0