Mästerkatten i stövlar!

Hej bloggen! Nu har jag och min familj sett Mästerkatten i stövlar den är super duper bra. Katten är super söööt. Jag skulle nog ge den 7/10 för den filmen är lite för lite mindre barn tror jag inte direkt för min storlek. Men iallfall så åkte jag Elin och Majis skridskor idag på Herrängen. Vi åkte ungefär i trettio min kanske för våra fötter blev iskalla. Majis kom hem till mig en stund efter och vi hade super skoj. HAHA vi åkte pulka och på sån dära madrass på skolgården. Klockan åtta ska jag se på Gladiatorerna. Pussar och kramar //Nattis<3<3<33
Min,elins och majis ena skridsko<3:)
Mästerkatten i stövlar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Klara (the freaky one)

Jag ska se den snart ;)

2012-02-04 @ 18:58:37
URL: http://thetwilight.spotlife.se
Postat av: Nattis<3

Oki vad kul Klara! Snällt av dig att kommentera:)<3

2012-02-04 @ 21:47:18
URL: http://swimpinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0