Träningen inställd:(

Heej bloggen! Jag tänkte blogga lite mera om idag. Jag var med Majis hela dagen för att Elin var sjuk så då var hon inte med oss:( Men Majis höll sitt föredrag idag i skolan om Rihanna det var jätte bra Majis:) Nu är jag och Majis brevisar:) (brevvänner) <3<3 Jag hade tvärflöjt för en stund sen och skulle på träning men den var tydligen inställd????:(:(:( typiskt:( Men nu ska jag blogga lite och gå ut med doggisarna. Jag gjorde ALLA läxor när jag kom hem vid två efter skolan så nu har jag det gjort:) Vi har super duper mycket läxor?? Puss puss<3<3<3<3
Alla våra läxor!!
No läxa,engelska läxa x3,människan+stencil och matte.!!!!...!!!!...!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0