19/1-2012 Torsdag:)

Heej bloggen! Idag har det varit en kul men lite stressig dag. Skolan slutade ganska tidigt klockan tio över två. Hade ett svenska prov idag,pirrigt men jag tror det gick bra iallfall. Imorgon får vi tillbaka våra matteprov. Efter skolan hade jag tvärflöjt och sen direkt efter fotbollsträning. Det var jätte kul att träna idag. Har haft ont i huvudet ganska mycket men det gick över när jag hade tvärflöjt. Är nu hemma och har duschat och ätit en sen middag. Bloggar nu och ska titta på wild kids på datorn jag missade det förra fredagen. Nu tittar jag på copycat singers,det är kul hihi:=) Puss å kram<3<3<3<3<3
copycat singers:)

nya wild kids:=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0