21/1-2012 Löööördag:)<3

Heeeeejsan bloggisen! Idag gick jag,pappa och Filip upp klockan åtta för att hinna till enskede rackethall klockan nio,vi hade tid vid nio alldså. de med Georges familj bortsett från våra mammor som inte var med. Jag har nyss hunnit städa klart i mitt rum och sen har jag duschat. Ikväll kommer mamma och pappas kompisar på middag. Deras två små hundar kommer med tror jag,hihi. Majis skulle kanske ha sovit hos mig ikväll men det gick inte för henne:( Idag är det ju lördag då får man äta goooooodis mums fast det får inte jag för jag har ju godislöfte fram till mexico. Jag får väl ta popcorn eller kanske ostisar. Jippi kom på att dte är GLADIATORERNA ikväll. :):):):)
Kommentera om du tittar på det(det gör jag såklart) Puss puss <3<3<3<3 ha det bra:) <3<3<3<3
ps:glöm inte att kommentera då blir jag happy)
heej heej<3
ett hjärta till alla er som tittar och KOMMENTERAR min blogg<3<3<3<3<3<3 ÄLSKAR ER<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad sööt du är gmn <3 saknar dig så j**vla mkt <3 älskar dig :* :) <33333333333 hoppas vi ses snart <33

2012-01-21 @ 18:55:07
URL: http://CakieGirl.devote.se
Postat av: Malin Ledin

Vilken fin blogg du har gumman! Älskar dig <3

2012-01-22 @ 21:19:49
URL: http://swim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0