22/1-2012 Söööndag:)

Heej bloggen! Idag kommer jag göra två inlägg om idag på morgonen/eftermiddag och ett på kvällen för det blir så mycket bilder annars och så jätte mycket text så jag tänkte att dela upp det.
I eftermiddags så var familjen ink hundarna i bananbacken och åkte. Det var jätte kul,jag åkte snowracer,skärtlapp och prov åkte Filips snowboard. Snowboarden var inte direkt lätt att åka på,super svårt. Sen åkte vi till Media markt och handlade en kamera till mamma och pappa. Vi tittade också på en laddsladd till min kamera men dem sa att vi skulle ringa till nikon mitt kamera märke och beställa där ifrån så skickar dem den hem till oss direkt. Lite komplicerat men aja. Inte så mycket mer att berätta om eftermiddagen. Puss puss<3<3
Några bilder från när vi var i backen och åkte:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0