26/1-2012 Tooorsdag:)

Heej bloggen! Igår bloggade jag inte för att jag skadade min fot(har haft bandage hela dagen som stöd) på träningen och träningen slutade halv nio,men vi kom hem klockan nio. Idag hinner jag blogga lite iallafall. Har nyss varit på tvärflöjt,mackan var här förut men han gick hem när min tvärflöjt började. Till middag åt jag,pappa och Filip köttbullar och potatismos med brunsås och lite tillbehör. Det var jätte gott för pappa gjorde sin egen brunsås. Mamma är ute och äter med jobbet. Tråkigt för då är hon ju inte hemma med oss. Har varit ute med hundarna två gånger en långis och en kortis. Majis kanske ska sova hos mig imorgon  skulle ringa upp mig lite senare. Puss puss<3<3<3
Jag och Markus körde lite fifa12 när han var hos mig:)<3<3

Kommentarer
Postat av: SH

Vad kul !! <3

2012-01-29 @ 21:21:06
URL: http://liinneaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0