31/1-2012 Skärholmen:)

Heej bloggen! Idag hade vi vasatidens prov.....det var väldigt nervöst men jag tror att det gick bra iallfall skrev ganska mycket kan man väl säga. Vi slutade klockan två och efter det så åkte jag och mamma till skäris. Jag handlade en väska,en mascara och en deo. Fick lite småsaker av mamma också som hon inte använder:) Jag ska ha väskan som min skolväska. Jag tyckte den var super snygg. Vad tyckte ni??? Jag tål kritik!!
Nu ska jag plugga lite läxor och sen gå och lägga mig,jag åt nyss hamburgare till middag det blev lite sen middag hehe. Puss å kram nattis<3<3<3<3 En bild på sakerna kommer:)
Lite suddig men min mobil kamera är jätte dålig men det får duuuuuuuuga:( <3<3<3 puss puss

Kommentarer
Postat av: emilia!

ååå din väska var ju jätte fin tycer jag !!!



och du passade jätte bra i mascaran!!!



kram<33

2012-02-01 @ 19:38:44
Postat av: Nattis<3

Heej Mia! Tack så mycket! Du passar också jätte bra i mascara:) <3<3<3

2012-02-02 @ 18:04:26
URL: http://swimpinky.blogg.se/
Postat av: Jennisen

Snygg :)

2012-02-02 @ 19:15:04
URL: http://jennisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0