5/1-2012

Hej bloggen! Jag vaknade klockan tio i morse och gick upp och åt frukost. Efter att jag fixat mig och ätit frukost så gick jag ut med hundarna,vi var ute i nästan en halvtimme. Markus skulle komma till mig idag. Jag har nyss målat mina naglar,inte målat men lackat över dem. Jag vill bara tacka alla som tittar och kommenterar min blogg,puss till er. Igår bloggade jag inte? vet inte varför men iallfall så åkte jag och Majis skridskor. Det var jätte kul. Saknar er mycket! Fast det är en person som jag saknar extremt mycket. Säger tyvärr inte vem det är en liten hemlis (hihi) Om ni undrar nått så kommentera gärna. Efter er kommentar om ni kommenterar så gör ett <3 om ni älskar min blogg, en glad smiley :) om ni gillar min blogg eller en sur gubbe :( om ni inte gillar den. Längtar faktikst lite till skolan nu det är inte direkt så kul att vara ensam hemma. Puss å kram eran bloggerska NATTIS!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Hedda

Är du och Markus ihop?

2012-01-05 @ 15:14:16
Postat av: emilia !

Du har en jätte bra blogg, nattis !<3:)

2012-01-05 @ 15:58:11
Postat av: nattis

hejsan Hedda nej jag och markus är inte ihop vi är bara bästa kompisar. Vem är du föresten???

2012-01-06 @ 15:53:16
Postat av: Hedda

En tjej som tycker om din blogg <3 jag läser din kompis blogg också, Elin tror jag hon heter. Läste dina kommentarer och då fanns hennes blogg där :)

2012-01-06 @ 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0