Gäster!

Tjenare bloggen! Ja som jag sa förut i ett annat inlägg så ska vi få gäster i kväll. Ska bli kul fast det inte kommer några barn. Elin är kvar och nu kör hon hängargubben på mig. Jag kommer ta en massa bilder ikväll och lägga upp. Vi ska äta någon slags gryta förklarade pappa och sen har vi gjort hemma gjord glass. mumsigt. Mamma har gjort lite kex med ost på som jag och elin smakade på som var toppen goda. Puss puss mer info senare:) <3<3<3<3
min outfit ikväll :)
mums nu har zacke ätit äggvita:)
mumsigt:)
hihi äggvita mums:)
ner med hela nyllet bara:)
nu är vi snart klara hihi:)
Ja ni ser ju hur de slickar och slickar mums tycker de:) puss puss


Kommentarer
Postat av: nattis<3

Visst är de bara för söta älskar er zacke och mille<3<3<3:)

2012-01-07 @ 17:28:53
Postat av: Josefine Rabner

Kul men gäster. Snygg outfit och söta hundar ;)

Kram

2012-01-07 @ 17:34:08
URL: http://monxi.blogg.se/
Postat av: Ljiljana

Jättefin blogg du har gumsan min<3 Love you<3

2012-01-07 @ 18:07:31
Postat av: ellie

Japp vi hade grymt roligt<3

2012-01-07 @ 20:21:21
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0