Hej hej! (::) :():

Hej hej på er! Nu får jag äntligen blogga jippi. Jag har inte kunnat blogga på jätte länge verkligen för att när jag skulle låna en dator på hotellet så fanns det ju såklart inte å ä och ö på tagentbordet och mitt lösenord på bloggen bestod av ä förut men nu har jag bytt,ni får ursäkta mig för en dålig uppdatering. Jag funderar också på att skaffa en ny blogg med snyggare design,header m.m så jag får fler läsare och så,jag kommer också göra videbloggning då om det funkar,vad tycker ni? Idag har jag iallafall snorklat med pappa,Filip,Thomas och Olivia,det var jätte coolt och kul såklart. Jag såg färgglada fiskar och en liten grotta under vattnet det var häftigt. Vi såg också en super stor fisk haha han såg ut som en sur gubbe med vampyr tänder (läääskig) ,jätte stora sköldpaddor,flera rockor och lite sjö gräs och sånt. Imorgon åker vi hem det är både bra och dåligt tycker jag,det dåliga är att värmen,kompisarna och badet försvinner okej inte kompisarna då men jag kommer ine direkt att vara med de i sverige i stockholm precis. Det braiga är att jag får träffa mina kompisar,bästisar,hundar,hemmet m.m. Jag har köpt converse här i Mexico också de är svarta och super snygga,de kostade 550 pesos och det är ungefär 350 svenska kronor,BILLIGT tycker jag för att vara converse. Aja nu ska jag väl vara lite med Filip och Olivia och så får ni ha det så bra. Kramisar //nattiz<33
ps:hoppas att ni orkar läsa mitt LÅÅÅÅNGA inlägg men det fördröjer ju tiden om ni har tråkigt hihi:ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0