Länkar till min blogg senare:)

Heej på er alla blogg tittare! Nu är min blogg och header och design klar och jag vill tacka elin för att hon satte dit header TACK,fast jag fixade ju headern med bilder och text och så men iallfall. Ni kommer inte få länken länkad idag för att det tar ett tag för headern att komma upp på alla datorer och jag vill inte att ni ska se den gamla utan den nya,ni får den länkad om ungefär en vecka eller nåt får se hur långt tid det tar. Men  jag säger till iallfall när ni får den. Btw idag har jag och Elin mest hållt på med datorn för att fixa b.l.a min nya blogg och tittat på lite avsnitt och för ett tag sen så sminkade vi oss alldså elin sminkade mig och jag henne fast man fick välja vad man ville ha och så fick den andra sminka. Ikväll får vi gäster som vi inte har träffat på jätte länge efter att vi har varit på semester. Hihi hoppas att ni orkar läsa allt det här nu. Puss puss<33
ps:glöm inte att kommentera för imorgon utser jag veckans läsare:)


Kommentarer
Postat av: Emma Calzone

Älskar din blogg & fäljer den varje dag <3

Kraaaaam <3

2012-03-10 @ 15:21:19
URL: http://Har inge blogg
Postat av: Majis!!

Hej!Ska börja läsa din nya blogg jättemycket sen när vi får veta vad den heter!<3

Love yaa

2012-03-10 @ 15:45:00
Postat av: Emilia !

Å gud det ska bli att få se din nya blogg !



Kram!

2012-03-10 @ 17:26:11
Postat av: nattis<3

Tack alla min älsklingar! älskar er<33

2012-03-10 @ 21:40:44
URL: http://swimpinky.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag veeet.......undra vem det var som fixa så att headern satt bra på bloggen? :D Love ya bäzzan <3

2012-03-11 @ 11:47:30
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0