Magsjuk:(

Heej bloggen! Jag har varit magsjuk sen igår och nu är det bättre fast jag har ont i magen när jag anstränger mig. Igår spydde jag två gånger och det var jätte jobbigt. Fast idag har jag inte spytt något somtur är. Idag kom majis,elin,enni och sh och hälsade på mig för vi har inte träffats än på två veckor så det var kul,jag gav de en varsin present också från mexico och imorgon ska jag ge en till tjej en present och sen till alla de en till present. Puss å kram<3 ps:min dator funkar inte så jag kan inte ladda upp egna bilder för det funkar inte som jag brukar göra på den hära datorn så ni får andra bilder,men det blir ingen bild idag det gick inte tyvärr srry men men:ds <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emilia !

Heej Nattis !!!

Tack så jätte, jätte mycket för det fina armbandet!!:)

Imorgon har jag med mig nåt till dig!!

Love ya!!<3

Kram!

2012-03-08 @ 18:50:32
Postat av: nattiz<3

Heej mia vsg det var väl inget:) spännande vad ska du ha med dig?= <33

2012-03-09 @ 19:25:03
URL: http://swimpinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0