14/12

Hejsan bloggen jag har inte hunnit blogga idag men jag ska berätta lite om dagen. Jag vaknade åtta för att vi har sovmorgon till kvart över nio på onsdagar. När jag hade gått upp så gjorde jag mig i ordning och åt frukost. Elin,jag och majis hade på oss våra tomteluvar idag för att vi skulle/hade bestämt det. Klockan halv sju var jag på träning. Vi hade lite olika nick,vrist och nedtagning övningar. Sen körde vi match och lite rucher. Nu har de lagat min tand så nu känns det mycket skönare än förut. I morgon ska jag hålla mitt föredrag om Avril Lavigne för klassen. Jag är jätte pirrig men jag visade den för mamma och hon sa att den var bra. Det är bara det att jag inte kan allt utan till riktigt men jag hoppas att jag får lite tur och inte blir så nervös. Hej då jag bloggar kanske mer i morgon! puss puss
(fick inte upp nån bild tyvärr,sorry) ni får en bild imorgon istället!


GOD NATT! NU SKA JAG SOVA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0