God jul! <3 <3 <3

God jul alla läsare! Jag hoppas att ni haft en underbar kväll med eran släkt och fått en massa nya och fina julklappar. jälv har jag fått ganska mycket:Sims 3 medeltiden,neccesär,tre läppglans,en whiteboard tavla med pennor och sudd,en one piece,ett lila underställ,sex par strumpor,ett par jeans,två par leggings,ett pingisrack och ett fodral till,700 kr,en väska,ett halsband,en parfym,electriskt monopol m.m om jag kanske glömmt nått. Nu ska jag spela monopol med mamma och filip. Puss å kram


Kommentarer
Postat av: ellie

Det var inte lite inte jag har också det där elektriska monopol fick det av moster<3 Visst är det kul;)

2011-12-26 @ 15:41:33
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0