God kväll bloggen!

Tjenare bloggen! Nyss var jag på träning och nu har jag kommit hem och duschat. Jag är jätte pirrig inför imorgon för då händer det en grej som jag ska göra. Men jag säger inte idag för det får ni veta imorgon hihi. Filip och jag är ensamma hemma eftersom pappa är på ica och handlar med hundarna. Vi ska nog leka kul snart när jag har bloggat färdigt och filip ätit sitt kvällsmål. Jag bloggar extra mycket nu över lovet när vi inte har en massa läxor,rätt skönt faktiskt. Men när skolan börjar så kanske det blir lite mindre bloggning men jag lovar att jag ska försöka blogga så mycket jag kan. Puss puss

(sorry det blir ingen bild för att jag är på pappas dator och han har typ ingen webbcamera eller jo men aja imorgon får ni en massa bilder istället LOVAR) älskar er puss

Kommentarer
Postat av: SH

Jag är också jätte pirrig.. (Vet vf du är det om det har med fotbollen att göra) Men det är ju ingen seriematch utan bara träningsmatch.. :) Det kommer gå bra så duktig som du är <3

2011-12-29 @ 13:13:58
Postat av: bloggarens ägare

ja, du äger ju på fotboll<3

2011-12-30 @ 10:24:55
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0