11/1-2012

Förlåt för dålig uppdatering men mitt internet har inte funkat på flera dagar. För jag jag glömde sätta på internet anslutningen. hehe. Men nu är jag tillbaka. DEt kommer bli ett ganska långt inlägg för att jag har gjort en massa idag. Bilder kommer också såklart. Fick girl:it idag och en massa fina prylar:två tidningar,ett halsband.ett antekningsblock,en affisch allmännacka med Justin bieber och en massa artister på,två böcker och en räkning haha till pappa och mamma. Jag fick en massa med läxor idag i skolan men det gör inget då har man bara saker att göra. Har dock inte läst något idag för att vi kom nyss hem från att ha firat farafar hemma i hans lägenhet,han fyller år idag. Grattis farfar önskar natalie<3<3<3. Imorgon är det torsdag och sen är det fredag. Ska bli kul med helgär lite sliten kan man säga. Jag skippade träningen idag för att fira farfar men imorgon tänkte jag träna en massor. Nu ska jag väl sova/spela wordfeud med alla mina kompisar och sen sleep time. Okej men jag är väl lite flummig nu men det går väl över. Skolan idag var helt crazy haha vet inte varför men aja. Puss å kram:)<3<3<3<3<3<3<3
puss puss:) <3
fel håll men aa. Här är allmännackan:)
mitt halsband från girl:it hjärtat kan man öppa och sätta dit ett foto. Jag ska sätta en bild på killen där<3
köpte två par behåar. Snygga:) <3
GLÖM INTE KOMMENTERA MINA INLÄGG SÅ BLIR JAG GLAD OCH BLOGGAR MER:) <3


Kommentarer
Postat av: ellie

fina saker men jag har inte sett mina än pappa tog bort min girl:it bara för att jag hade glömt att laga middag

2012-01-12 @ 09:42:06
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0