14/1-2012 Barnvaktar:)

Morsning bloggen! Idag var jag,pappa,Filip och några kompisar till oss i Enskede rackethall och körde pingis de vuxna (pappa och Pelle) körde badminton. Sen åt vi på donken. När vi kom hem gick jag ut med doggisarna i en halvtimme och sen duschade jag. Klockan halv två ungefär kom min gudmors barn. Vi ska passa dem till imorgon eftersom deras föräldrar (min gudmor och hennes man) ska på cookteil eller hur man stavar det. Så den minsta (Oscar) ville se på barbie så då tittade vi på det en stund och nu bloggar jag. Ska väl snart äta middag. Mamma jobbar till fyra:(  Ska försöka hinna läsa lite ur min bok som vi fick från skolan. Heeeeej dååååå :) <3<3<3
Tog från youcam för jag orkade inte ladda upp någon bild idag men ni fick en lite bild av mig iallfall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0