17/1-2012 Tisdag:)

Tjo bloggen! Har inte blivit någon tidigare bloggning tyvärr för jag har haft fullt upp. Jag slutade klockan två och direkt när jag kom hem så skulle jag och mamma till polisstationen eller polishuset vad det nu heter. För att fixa ett nytt pass till mig. Efter det gjorde jag läxorna och åt middag. Klockan .... åkte jag och pappa till Filippa för att pappa skulle göra några fakturor med Dennis (jobbet) och sen efter en halvtimme eller nått så gick jag,pappa och Filippa ut och sprang i spåret. Ett stort varv blev det idag. Känns jätte skönt nu faktist efter att ha duschat. Ska lägga mig och läsa och sen sova. Har sovmorgon imorgon(skööööönt) :):):)

Lite bilder från idag kommer här nedan:)

Förstår inte vf det blir åt fel håll men aja!
En skoj bild ja tog från skolan:) nice va?
Hihi sööt en till skoj bild från skolan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0