Tunering,prommenad,en massa kommentarer:)

Hejsan bloggen! Kom hem från Filips tunering vid ungefär fyra kanske. Har nyss ätit pasta carbonara med ägggula på. Super god mat tycker jag iallafall. Tack för alla fina kommentarer,jag älskar att få postitiv kommentarer. Jag längtar så mycket just nu tills imorgon när skolan börjar. Nu målar jag naglarna och ni ska få se hur det blev. Blev lite inspererad av Jossans snygga naglar med smileys. Tack för iden Jossan.:) Snart ska familjen titta på film,äta nötter och äta ostbricka,mums vad gott. Ha dä bra puss puss:)<3<3<3<3<3
smileysar:)
min tumme:)
kommentera vad ni tycker:) tog på vänster hand eftersom det blev fult på höger:)

Kommentarer
Postat av: Josefine Rabner

:D tack! Mmm, pasta carbonara e sjukt gott! Vi åt det för inte allt för länge sen <33 Jättesnyggt! Haha, länka min blogg också!

PussKram

2012-01-08 @ 18:59:58
URL: http://monxi.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson <33

Mums pasta carbonara vad gott, längesen jag åt ! snygga naglar :) saknar dig gmn <33 hoppas vi ses snart <3 :)

2012-01-08 @ 19:20:15
Postat av: nattis<3

htack så mycket hanna och jossan:) jag länkar din blogg jossan på ett inlägg som kommer snart:) <3 <3

2012-01-08 @ 20:46:45
URL: http://swimpinky.blogg.se/
Postat av: nattis<3

haha tack hanna och jossan:) jag länkar din blogg jossan i ett senare inlägg:) <3<3<33<3

2012-01-08 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0