11/12

Hejsan bloggen! Snart ska jag och laget till Spånga och spela cup. Igår spelade vi två matcher,första matchen vann vi med 1-0 eftersom de gjorde ett självmål. Andra matchen så förlorade vi med 1-0 mot bp. Idag vet jag inte riktigt vilka vi möter men det ska i allafall bli kul såklart även om det är en femmanna cup. Jag kom nyss hem från att ha sovit över hos min bästis majis pappa. Vi hade jätte kul. Lite senare idag ska jag och min kompis Majken som gästbloggade i förrgår in till Liljeholmen och shoppa lite julklappar. Ska också bli toppen. Igår hann jag inte blogga men jag var hos tandläkaren och skulle fixa min tand. Det var ett hål där innan och sen hade lagningen gått bort och en bit av tanden hade lossnat så jag fixade det igår i allafall. Mamma ska ringa till tandläkaren på måndag för jag behöver få en ny tid att fixa lite mer på tanden. Det ä som en vass kant som skaver när jag nuddar med tungan. Så de får slipa lite mer på tanden. Puss å kram er NATTIZ
Kram på er från mig<3 <3 <3 <3 puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0