25/11

Hejsan alla läsare! Idag har jag vart på bio med familjen,morfar och min kompis elin. Vi såg Alvin och gänget tre på premiär. Den var jätte rolig. Efter bion så åt vi på pizza hut och sen handlade vi olika småsaker på willys på heron. Ikväll så ska vi ha lite mys med ostbricka och film. Jag hoppas att vi ska spela mitt nya monopol också om familjen orkar. Jag kommer att blogga imorgon också. Försökte skaffa skype men det blev lite fel så den funkade inte. Vet nån om man måste installera skype på datorn först???? Aja puss å kram er nattis!!!! :):)<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Ellie

Japp det var jätte kul men vi åt ju faktist spagetti istället för pizza;)Och japp man måste installera men det tar typ 5 min sen ska du bara skaffa ett konto och det tar väl typ 3 min<3

2011-12-26 @ 15:39:41
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0