6/12

Hejsan förlåt för att jag bloggat så lite förstår om ni klagar på mig. I lördags så tittade jag och Majis själva på Breaking dawn part 1 i heron city. Den var super toppen bäst bra. Min favo film just nu. Jag älskar twilight. Idag har jag bara varit hemma och hämtat ett paket från panda försäljningen. Juste jag var lite med mackan efter skolan. Har svenska prov på torsdag. Hade engelska prov i fredags. Det gick bra jag fick 46/51 hehe. Men det var ju mest slarvfel. Kunde gjort bättre det vet jag. Snart är det jul längtar. Det har äntligen börjat snöa. Tittar ni på julkalendern? det gör jag jag älskar den! Puss å kram eran nattis!

arning äcklig sen! (haha skoja bara)
Min favo vampyr i twilight! puss puss (hon heter alice)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också sett den filmen as bra. Min favo vampyr är Rosaline. Jag kollar på julkalendern. Madame Bofven är lite skum men cool

2011-12-06 @ 20:14:43
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0