God natt och sov så gott!

Nu ligger jag och Lippa i sängen och bloggar lite. Idag har det blivit en massa bloggning för min del. Mmen som Lippa sa bättre med mycket bloggning än för lite bloggning. Jag är väl inte så trött men blir säkert det snart iallafall. Det är skönt att få ta en liten paus från skolan fast ändå så saknar man att få träffa sina klasskompisar och att få tänka lite. Haha,efter att Majis hade gått hem vid ungefär tjugo över åtta så badade jag och Lippa. Sen tog vi kvällsmål och sen gick vi och la oss. En riktigt mysig dag kan man säga. Imorgon jobbar både mamma och pappa och jag ska skicka iväg Filip till en kompis. Så det blir väl bara jag,Lippa och hundarna hemma imorgon. :) God natt bloggen! <3 <3<3 <3 <3
GOD NATT MIN SMÅ ÄLSKLINGAR<3<3


Kommentarer
Postat av: ellie

Hoppas ni hade det mysigt<3

2011-12-27 @ 10:37:46
URL: http://bubblisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0