Kusin Malin!

Tjenare bloggen. Igår sov jag och Filip över hos kusin Malin,vi sov i lill kåken där Malin nu flyttat in. Idag var vi i stan och såg på Spy kids 4d på bio, den var kanon bra 4/5 kanske. Lite senare efter bion  åt vi på Mc.Sen kom pappa och hämtade mig och Filip för Malin skulle träffa sin kompis och vara kvar en stund. Nu när vi kom hem så gick jag ut en tjugo minuter med hundarna medans Filip tittade på tv. Mamma och pappa har kommit hem från jobbet båda två så vi ska nog snart äta middag tror jag.Jag är ganska trött och det känns verkligen inte som om det är en fredag idag. Vet ej varför det bara inte känns så. Nu är jag ganska trött men jag ska ändå orka se idol ikväll. Jag hejar på Andre och Molly mest tror jag. Hej då ha det bra! <3 <3 Ps:ni får mer bloggning i morgon.Ds
FRÅGA:Vem/vilka hejar du på?        GLÖM INTE ATT KOMMENTERA!!!!!
Morsning kommer jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0