22/11

Tjo´bre allihopa! Jag har inte bloggat på länge men nu är jag tillbaka.Det har varit ganska mycket nu på sistone med t.ex läxor,diagnoser,prov och aktiviteter. Man har inte tid med allting tyvärr. Men igår kväll så tittade jag på idol och emil åkte ut det tyckte jag var bra,för att han var ju sämst av alla igår tyckte jag,kommentera gärna vad ni tyckte. Idag ska jag bara vara hemma och jag och pappa ska åka och titta på tapet till mitt rum. Ni som undrar,jag kommer möblera om och ny tapitsera mitt rum! Så när ni kommer hem till mig så kommer det nog vara lite annorlunda. I morgon ska jag spela match klockan 13:20 :) Markus och jag kanske ska sova över hos någon också! hej då
Fullfart framåt!:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0