Halloween,hästlov,idol,bäzzan

Tjo´bre har typ inget att srkiva men jag måste väl skriva lite,ja jag vet att det inte är halloween veckan den här veckan utan nästa men på ett spel(msp) så är det halloween tema så jag ville bara skriva till det. Ja,det är helg helt fantastiskt azzå höstlov! Nu tittar jag och bäzzan på idol och chattar på datorn. Hon ska sova över. Vi ska ha grymt härligt. Mitt rum är äntligen klart:) med tapet,nytt golv,nymålade väggar och ny möblering. Toppen! Puss å kram

FRÅGA:Vad ska du göra på Höstlovet?

Hämta DSC00638.jpg (295,9 kB)Min tapet
Hämta DSC00640.jpg (254,8 kB)Jag och bäzzan
Det har faktigst gått bra att ladda ner bilder från telefonen nu
så nu kommer det inte bli bilder från google utan från min telefon!

Kommentarer
Postat av: Emma Kojer

Jag ska till Egypten! Jag drar på söndag

2011-10-29 @ 09:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0