Hundutställning i sex timmar! :)

Mors på er! Nu har jag och mamma kommit hem från att ha varit med Zacke och Mille på hundutställningi sex timmar. Det var grymt härligt! Dem var jätte duktiga. Man kunde få 1-6 sex var sämst och 1 var bäst. Zacke fick en trea och Mille en tvåa. Men dommaren var super sträng nästan ingen fick en etta. Det var ändå  första gången så det var så bra av de! Jag är STOLT! Snart så ska vi äta KINA MAT:) Sen ska vi mysa och spela svarte petter och sen se lite på TV. Det blir nog en toppen  mycig dag. Mitt internet har inte funkat på sistone(två dagar sen) så jag har inte kunnat blogga eller något. Men nu är jag tillbaka! jJag vill berätta att en av mina bästisar har skpat en ny blogg så gå gärna in på den www.bubblisar.blogg.se då skulle hon bli glad! Puss å kram <3 :)

HUMÖR: STOLT ÖVER HTE DOGS! :) <3
Jätte snygg asså ( not )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spela också Svarte Petter :D

2011-10-02 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0