5/2-2012

Heej bloggen! På morgornen så ringde jag till Majis och undrade om vi kunde göra nåt idag,det gick så vi var tillsammans hela dagen. Vi snackade,spelade på deras ipad 2,spelade ett spel,skrattade och åkte skridskor. Jag tyckte att det har varit en toppen dag idag iallafall. Till middag ska jag äta lasagne,mums.  Nu bloggar jag och skypar,elin loggade nyss in toppen. Mamma bad mig om att vika lite tvätt sen så det ska jag göra:( blää!!
Imorgon har jag utvecklingssamtal,åhh neej vad jobbigt haha! Pus å kram på er sötizzar:)<3<3<3<3

Ny lyssnar jag  på rihanna (cry) i mitt headset:)<3

Kommentarer
Postat av: emilia!

håppas att det går bra på utvecklingssamtalet sötnos!!!!

2012-02-07 @ 15:51:58
Postat av: nattis<3

Heej mia! Tack så jätte mycket,det gick toppen:) bara komplimanger/positiva kommentarer:) <3

2012-02-07 @ 19:22:00
URL: http://swimpinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0