7/2-2012

Heej bloggen! Idag slutade vi skolan 12:45 det var super nice tycker jag. Jag och Majis har åkt massor av skridskor,på herrängen  det var kul. Till middag åt jag korvis med brödis,gott. Har gjort läxorna för imorgon har jag engelska prov ohh my gad!!!!! Ska se på Topmodel sverige klockan åtta i tv 3,ett jätte kul program för er som vill se. Nu är jag inne på skype och chattar med bla: Lucke(aasssss jobbig kille asså) Jag och Majis gjorde förresten också en smothie eller det skulle bli det men det blev lite misslyckat så det blev tyyp hallon glass,hehe men det var ju också jätte gott. Pyss å kräm:) haha <3<3

Har skrivit brev till brevvännen (Majis) <3<3<3<3<3<33<33<<3<3<3<3

Här är min och majis såkallade glass fast egentligen misslyckade smothie haha<3<3

Kommentarer
Postat av: lucke

det ser ju VÄLDIGT fräsht ut!

2012-02-10 @ 18:22:25
URL: http://lucke3.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0