Veckans läsare/kommenterare!

Hejsan nu tänkte jag berätta om veckans läsare denna vecka. Veckans läsare är...........................
Majis!!!! Hon kommenterar och läser min blogg jätte ofta flera gånger om dagen ibland. Hon är min bästis och kommer alltid att finnas i mitt hjärta,hon betyder allt för mig. Vi har jätte mycket gemensamt och tycker nästan alltid samma saker. Vi är inte så lika på utsidan men på insidan är vi nästan som tvillingar. Jag kommer sakna dig jätte mycket Majis i Mexico. I LOVE YOU MAJIS BÄZZAN♥♥♥

Det här ä världens bästa Majis<3<3<3love ya so much bäzzan<3<3<3
Ps:Om du vill bli min veckans läsare så behöver du bara göra två enkla saker
1:LÄSA MIN BLOGG OFTA!:)
2:KOMMENTERA MIN BLOGG OFTA:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååå....tack så jätte mycket bäzzan!!!!Du kommer alltid finnas i mitt hjärta me<3jag kommer saknar dig SÅÅÅ mkt när du e i Mexico!!!

I love U too<3

Jag vill att du ska veta att du alltid kommer finnas i mitt hjärta vad som än händer.....:))

2012-02-18 @ 22:03:08
Postat av: Majis

Hehe glömde att skriva att det var från mig

2012-02-18 @ 22:04:22
Postat av: emilia!

åååå vad gulligt älskar dig också majis!!!!<33333

2012-02-19 @ 11:36:52
Postat av: Klara x)

Sötizzar!

2012-02-23 @ 22:20:39
URL: http://thetwilight.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0