12/1-2012 Träning:)

Hejsan bloggen! Idag va det en toppen dag var med Emilia och Majis i skolan. Efter skolan gick jag,Majiken,Sh och Majis till fritids. Det var kul vi busade jätte mycket. Majis gick hem när vi började busa hihi. Vi adra gick hem ungefär kvart över fyra. Så jag hade jätte bråttom hem för min träning börjar halv sex. Jag skulle gå ut med hundarna cokså. När jag har tränat måste jag duscha såklart,läsa,titta igenom matten infr diagnosen imorgon,öva på engelskan och äta kvällsmål. Allt detta ska jag hinna på ungefär en och en halv timme. Upps. Aja hinner inte blogga mer puss å kram:) <3 <3 <3 <3 ps:imorgon är det fredag jippi:ds

jag spelar i älvsjö aik världens bästa lag:) tjarå hinner ej ta nån egen bild fick bli denna snygga:) <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0