13/1-2012 FREDAGEN........

Hej bloggen! Idag är det fredag den trettonde. Alldså så är det otursdagen idag,jag har inte haft otur direkt
för att jag fick alla rätt på matte diagnosen. Har inte gjort så där mycket idag iskolan men jag var på fritids när vi slutade (klockan ett) med sh,majken,emma,elin,majis och wille. Wille ska sova hos mig idag så vi gick hem till mig och lämnade skolsakerna och sen tog vi med oss hundarna och gick till Wille för att han skulle hämta sov kläder. Sen kom i hem och gjorde lite olika saker. Snart ska vi äta på hamburger prinsen och sen hyra en film. Puss å kram :) <3<3<3<3<3<3<3

thats meeee

Kommentarer
Postat av: Ledinskan

Sötnos!!! Vi saknar dig!!

2012-01-14 @ 10:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0