20/1-2012 Fredag:)

Heej bloggen! Idag är det fredag. Sköööönt,nu är jag hos elin och har en mys kväll. Jag och pappa ska hämta mamma lite senare från hennes jobb,pappa hämtar mig på vägen till mammas jobb från elin. Fick tillbaka matteprovet idag:( besviken som attan får en dålig magkänsla när jag tänker på det(förbannade slarv fel då) Om ni vill veta så fick jag 29/33 fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Men aja får väl göra bättre ifrån mig på vasatidens provet vi har snart. Ville bara påminna er om ni har glömt att nu är det exakt en månad kvar tills jag flyger till MEXICO. Jippi kommer sakna alla närmaste vänner jätte mycket. Mina bästisar kommer få en suverän överasking från Mexico och jag kommer till baks som en peppis kaka (i hope it) haha puss puss
hihi<3<3<3

Kommentarer
Postat av: nattis<3

Läääääängtar som attan till Mexico:):):) <3<3<3<3

2012-01-20 @ 18:44:15
URL: http://swimpinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0