2/1 2012

Hejsan bloggen! Igår kväll så somnade jag inte förens klockan tolv. Ja,jag vet det är väldigt sent men eftersom det var nyår i lördags så gick man ju och la sig väldigt sent och bla bla bla hoppas ni förstår vad jag menar. Aja iallafall imorse vaknade jag klockan nio men gick upp halv tio. Snart ska kanske Mackan komma. Jag och mamma tänkte igentligen ut och springa på morgonen men det ösregnade så vi skippade det. Iikväll har jag fotbollsträning i en timme. Jag hoppas att de inte regnar eller snöar då iallafall. I april kommer jag få mammas eller pappas iphone 3 och då kommer jag att ta mera egna bilder och lägga upp från mobilen. Min xperias bilder som jag lade upp en gång kom aldrig upp sa en besökare av bloggen. Snart ska jag och familjen plus en annan familj (min gudmors familj) til MEXICO. Ska bli så skönt. Bloggar lite mer sen kanske.Puss puss
men ah mille titta hit då!!!
hehe nä han vägrar!!
Jaha då blir man väl ensam då! puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Hej

Det var väl inte så sent??

2012-01-02 @ 14:40:51
Postat av: Elli

Hoppas ni köpt en biljett till mig också;D

2012-01-03 @ 09:49:08
URL: http://bubblisar.blogg.se/
Postat av: emilia !

Vilka gulliga och fina bilder !

2012-01-04 @ 18:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0