23/1-2012 Måndag

Hej bloggen! Det blev nåt fel på förra inlägget,texten kom inte med:( vet ej vf men jag skriver inlägget om dagen här och sen får ni titta på bilderna under det hära inlägget*:=)
Idag hade vi matte,svenska,no,musik och idrott i skolan. Idrotten var roligast då skulle vi ha ett kondition test,det var jätte kul. Det är för svårt för att förklara. Men iaf så slutade vi kvart över tre men det blev kvart i tre. Då gick jag ut med hundarna i en halv timme,sen åt jag och gjorde läxorna. Jag hade egentligen träning idag men jag ville inte gå på den för att jag har haft ont i huvudet och nacken hela dagen typ. Så jag skippade den. Nu bloggar jag och fejjar lite. Ska väl göra nåt annat snart men jag vet inte vad? tiiiiiiipppppssssss tack:)
Puss å kram:)<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0