23/1-2012 Måndag

Tjo´bre bloggen! Måndag är det idag. Jag har gjort mycket idag både i skolan och hemma. I skolan har vi haft matte,svenska,musik och no m.m. Jag har haft ont i nacken och i huvudet nästan hela dagen. på idrotten(vår sista lektion) så hade vi en jätte rolig övning hela lektionen. Man skulle springa fram och tillbaka i idrottssalen när en gubbe på skivan sa till och ...... Lite svårt att förklara men det var kul iallfall det var det viktigaste. Jag slutade klockan kvart över tre men vi gick över till kvart i tre:) När jag kom hem var jag ute med doggarna i en halvtimme. Nu har jag gjort läxorna och ätit. Ska vara på datorn en lite stund nu tänkte jag. Puss å kram<3<3<3<3
plugg böckerna:)
zacke!<3
haha grimars<3:)
läxhjälp (hahaha)
bye bye<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0