24/1-2012 Tisdag:)

Tja bloggen! Har haft mycket att göra idag speciellt efter skolan. Vi slutade klockan två och efter skolan gick jag hem till Elin,vi åkte på iskanan på bm banan. Det var jätte kul för det var glas halt. Till mellis åt vi mackor med brie på och sen gjorde vi läxorna. Vi har jätte mycket att öva på nu,engelskan (långa meningar) sen har vi n-ljudet till torsdag,människokroppen till onsdag,matte 5 tal och läsa vasa boken för vi har prov om en vecka. Så jag har absolut inte hunnit blogga ett dugg. Men nu tänkte jag blogga lite så ni får veta vad jag gjort idag. Imorgon har jag sovmorgon det ska bli skönt,majis hämtar mig så går vi till skolan tillsammans imorgon. Nu tror jag iallfall att jag kan engelska meningarna för jag har pluggat jätte mycket och kan vasatiden nästan allt. Snart ska jag lägga mig och läsa och sen ska jag sovaaaaa. Är jätte trött fast ska försöka läsa typ två kapitel i min bok,har nästan inte kommit någon vart hehe. Puss å kram (god natt på er mä för den delen) <3<3<3<3
Bilder från när jag och Elin åkte i isbacken:) fun<3<3




Kommentarer
Postat av: Hanna

HaHa vad rolig bild på dig gmn <33333 btw , saknar dig fett mkt !!!!!!!

2012-01-24 @ 20:51:56
URL: http://CakieGirl.devote.se
Postat av: emilia

åå vilka sötnosar ni är !!!!

2012-01-29 @ 15:19:12
Postat av: SH

Vad roligt!! Den backen måste jag testa <3

2012-01-29 @ 21:21:53
URL: http://liinneaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0