28/1-2012 Scones med majis

Heej bloggen! Idag tänkte jag blogga lite,så ni får lite info om idag. Majis sov hos mig igår till idag,vi var på disco tillsammans. Det var jätte kul kan jag bara säga. Jag har inte bloggat på ett tag för att i onsdags så skadade jag ju mitt ben och sen har jag behövt plugga en del också för vi har prov snart. KOmmer nnog inte blogga så mycket nästa vecka för det är då vi har en massa prov. Men iallfall så har jag och Majis varit tillsammans hela dagen idag och igår,vi har haft toppen kul (taaack majis). Vi bakade scones för en stund sen,dem var jätte goda. Vi skulle göra sex stycken men det blev tolv.??? fast än vi följde receptet med ggr 3. ??? fattar inte men aja det blev ju bara bättre med flera. Majis och jag delade upp dem. Nu tittar jag på avsnitten av Elsas värld den är jätte rolig:) (tv3)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Majis:)

Tack själv bäzzan!<3

2012-01-28 @ 17:46:05
Postat av: Nattis (ägare)

Heej Majis! Haha tack för att du kommenterar min blogg love yaaaa <3<3<3 bästa bäzzan ever

2012-01-28 @ 18:04:18
URL: http://swimpinky.blogg.se/
Postat av: SH

Det verka inte så dumt inte.

Muums!!

<3

2012-01-29 @ 21:20:13
URL: http://liinneaahs.blogg.se/
Postat av: emilia!

mumms vad gott! och är det ni som har gjort dem blir det nog ännu godare!!<333

2012-01-30 @ 16:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0