29/1-2012 Söndag :)

Heej bloggen! Imorse var jag ute på en morgon prommenad med hundarna. Det var jätte skönt med lite frisk luft. När jag kom hem från prommenaden så hade mamma gjort toast till mig,det var super gott(tack mammsen) Snart ska familjen handla lite saker som vi bhöver. Jag tänkte blogga och lägga upp lite bilder innan vi åker. Ska kanske ringa någon kompis om jag får och hinner efter shoppingen. Imorgon är det skola och jag ska plugga lite ikväll inför tisdagen (prov:()
Har inte gjort så mycket mer. Mer bloggning senare i think:) puss å kram nattis<3<3<3
min TOAST mums<3
meee när jag är ute med doggarna<3
my lovers:) <3
fin daaaag:)<3

Kommentarer
Postat av: Ennis! <3

aaaww asså Mille och Zacke e as söööta! <3

Och du såklart :) <3

2012-01-29 @ 17:39:21
Postat av: SH

Gud vad söta dom är.

Toasten såg riktigt god ut.

Kram <3

2012-01-29 @ 21:19:20
URL: http://liinneaahs.blogg.se/
Postat av: emilia!

mumms god toast och söta bilder!!!!

2012-01-30 @ 16:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0